duminică, 4 octombrie 2009

Sa incep usor

Ca e duminica. Si ploua. Usor deci.

Ce e mai usor decat mersul pe bicicleta? Inotul? naahhh... nimic nu e mai usor, credeti-ma. Asa ca, despre pedalat usor.

In ultima vreme multe, multe manifestari cu si despre biciclete si biciclisti. Ciclopromenada, BikeWalk, Ziua Bicicletei, Bike In, Ziua fara masina mea in orasul meu, Crosul Petrom, Ziua Miscarii (cred ca azi e asta...), etc...

Am fost la multe, unele le-am ratat, deh. Dar va rog sa le sustineti. Eu o fac. Nu pentru trafic, nu pentru ecologie, nu, nu, nu... doar pentru ca e fun. E placut si amuzant si mersul cu bicicleta asa trebuie sa ramana. Si e perfect pentru socializare. In masina esti in siguranta... centura, portiere cu inchidere automata, geamuri securizate. Nu ti se intampla nimic dar nici nu faci nimic. Fiecare in lumea lui cu postul lui de radio si cu priviri enervate aruncate spre ceilalti soferi :P

Pe bicicleta esti deschis. Orice ti se poate intampla. Dar poti si interactiona, oricand, oricum, cu oricine. De aceea e fun in primul rand.

Si e usor, foarte usor.

Niciun comentariu: